دسترسی سریع

توریع اقلام ترویجی اداره کل استاندارد استان همدان در بین زائرین اربعین

توریع اقلام ترویجی اداره کل استاندارد استان همدان در بین زائرین اربعین

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان همدان :
با حضور دکتر جعفر امیری پریان مدیرکل استاندارد استان همدان و تنی چند از پرسنل این اداره کل اقلام ترویجی با نشان استاندارد در بین زائران اربعین حسینی توزیع گردید .
دکتر جعفر امیری پریان بهمراه معاونین خود ضمن بازدید از موکب های اربعین حسینی در سطح شهر همدان با توجه  موقعیت استراتژیک شهر همدان به دلیل محوریت عبور از جاده ملایر به همدان ، تهران به همدان و همدان به اسدآباد ( بزرگراه کربلا ) از تشکیل قرارگاه اربعین اداره کل استاندارد استان همدان که با هدف و با برنامه ریزی های دقیق نسبت به بررسی وضعیت موکب ها و رستوران ها و سوپرمارکت های مستقر در مسیرهای تردد زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در این ایام اهتمام ویژه داشته اند ، نسبت به توزیع اقلام ترویجی این اداره کل اقدام نمودند .
وی با تأکید بر اینکه سلامت زائران اربعین که از استان همدان گذر می‌کنند، در اولویت اداره کل استاندارد استان همدان قرار دارد افزود: از تمام توان برای تأمین سلامت زائران استفاده خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه قرارگاه اداره کل استاندارد با هدف تامین سلامت زائران راه‌اندازی شده است، گفت: به زائران توصیه می‌شود به نشان استاندارد و تاریخ انقضاء اجناس دقت کرده و برای اطمینان از صحت علامت استاندارد کد ده رقمی ذیل نشان استاندارد را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند.
امیری‌پریان اضافه کرد: اگر چه کارشناسان ما نظارت دقیق بر سلامت آب معدنی دارند اما از زائران نیز درخواست می‌کنیم از سلامت آب های آشامیدنی و معدنی مورد مصرف در طول مسیر اطمینان حاصل و سپس از آنها استفاده کنند.