social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

يكشنبه1402/12/27

11:32:5

67

در راستای نظارت ویژه عید نوروز

آزمون مرحله دوم نازل‌های سوخت مایع در روزهای پایانی سال و با افزایش مسافرت‌های نوروزی

آزمون مرحله دوم نازل های سوخت مایع در روزهای پایانی سال و با افزایش مسافرت‌های نوروزی در راستای نظارت ویژه عید نوروز در حال انجام می باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان همدان، امیر مسعود مجیدی مدیر کل اداره استاندارد استان همدان بیان نمودند: در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی سازمان ملی استاندارد ایران و به منظور نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و صحت عملکرد این نازل ها در روزهای پایانی سال مورد کنترل کمی و کیفی قرار می گیرند.
مجیدی با اعلام اين مطلب افزود: نظارت بر صحت عملکرد کلیه وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی و جایگاه های عرضه سوخت، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ایام نوروز  و همچنین افزایش سفرهای بین استانی، با هدف صیانت از حقوق متوازن آحاد مردم در نظام تولید، توزیع و مصرف و «جلوگیری از کم فروشی و زیاد فروشی» که امری ضروری است، در مرحله دوم تحت نظارت این اداره کل، توسط آزمایشگاه همکار آغاز شده که در طول آزمون این دوره حدود تعداد 1000 نازل، مورد صحت سنجی قرار میگیرند .

از هم استانی های عزیز و مهمانان نوروزی تقاضامندیم در جایگاه های سوخت قبل از سوخت گیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل توجه داشته باشند سپس اقدام به سوخت گیری نمایند.