social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

يكشنبه1403/2/16

10:59:0

56

مدیرکل استاندارد استان همدان:

برای پیشرفت کشور به دانش آموزان و دانشجویان نگاه ملّی بدهند

معلّمان و اساتید برای پیشرفت کشور به دانش آموزان و دانشجویان نگاه ملّی بدهند

همزمان با فرا رسیدن 12 اردیبهشت، امیر مسعود مجیدی مدیرکل استاندارد استان همدان با حضور در دفتر دکتر حسین رضوان رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان ضمن تبریک به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم این روز را به تمامی معلمین و اساتید دانشگاه تبریک گفت.
مجیدی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای افزود معلّمان و اساتید برای پیشرفت کشور به دانش آموزان و دانشجویان نگاه ملّی بدهند.
مدیرکل استاندارد همدان در ادامه در خصوص همکاری دانشگاه و استاندارد بیان داشت، همکاری دانشگاه و استاندارد در تمامی زمینه‌ها به نفع زیر ساخت‌های استان و کشور می‌باشد که این همکاری نسبت به سنوات گذشته باید پر رنگ‌تر و جدی‌تر پیگیری شود.
در این دیدار دکتر رضوان ریاست دانشگاه بوعلی سینا همدان موفقیت نظام تأیید صلاحیت ایران در ارزیابی همترازی به مجموعه سازمان ملّی استاندارد ایران و اداره کل استاندارد استان همدان تبریک گفت و افزود دانشگاه بوعلی سینا همدان علاقه‌مند به همکاری در تمام زمینه‌های علمی و تحقیقاتی با اداره کل استاندارد استان همدان می‌باشد و در این خصوص دانشکده کشاورزی این مجموعه به عنوان پیشران همکاری خود را با اداره کل استاندارد استان همدان آغاز می‌کند.
در ادامه این نشست حاضران به تبادل نظر در خصوص همکاری در تمامی زمینه‌ها به خصوص تدوین استانداردهای ملّی نمودند.
روابط عمومی اداره کل استاندارد استان همدان

تصاویر