social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

شنبه1402/11/21

09:06:3

102

به مناسبت گرامیداشت ایام مبارکه دهه فجر

شرکت بازرسی آدرین صنعت ایمن همدان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی اداره استاندارد مهندس مجیدی سرپرست اداره کل استاندارد همدان، طی بازدیدی از شرکت بازرسی آدرین صنعت ایمن همدان که موفق به دریافت گواهینامه تایید صلاحیت از سازمان ملی تایید صلاحیت استاندارد ایران شده است، رونمایی کرد.
مجیدی گفت: شرکت فوق به عنوان تنها شرکت دارای گواهینامه بومی تایید صلاحیت بازرسی آسانسور در استان است که با راهنمودهای مسئولین سازمان در مرکز ملی تایید صلاحیت ایران موفق به اخذ گواهینامه فوق شده و هم اکنون در سطح استان فعالیت می کند.
سرپرست اداره کل استاندارد همدان اظهار امیدواری کرد: به یاری خداوند متعال در آینده نیز با حمایت‌های مسئولین در سازمان ملی استاندارد ایران و همچنین با تلاش و فعالیت مدیریت و کادر شرکت فوق شاهد دریافت دیگر گواهینامه های استاندارد از جمله در زمینه CNG و ... باشیم.
در پایان مجیدی با ابراز رضایت از فعالیت مدیریت و کارکنان آدرین صنعت ایمن گفت: این شرکت ظرفیت و پتانسیل لازم را دارد که به مدارج عالی‌تر نائل شده و هر گونه حمایت اداری از طرف اداره کل نیز لازم باشد انجام خواهد داد.
در پایان گواهینامه تائید صلاحیت بازرسی آسانسور توسط سرپرست اداره کل استاندارد به جناب آقای مهندس یحیی‌خو، مدیر عامل شرکت تحویل شد
.

تصاویر