social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اطلاعیه و فراخوان

بيشتر

يكشنبه1402/3/28

12:44:3

92

فراخوان واگذاری نمونه برداری و بازرسی از واحدهای تولیدی استان همدان

قابل توجه شرکت های دارای تائید صلاحیت و فعال در امور نمونه برداری و بازرسی





   این اداره کل در نظر دارد انجام امور نمونه برداری و بازرسی از واحدهای تولیدی و در سطح استان همدان را به شرکت های دارای تائید صلاحیت ( از سازمان ملی استاندارد ایران ) واگذار نماید .
  شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده در گروه ( مواد غذایی و کشاورزی ، صنایع ساختمانی ، مکانیک و فلز شناسی ، برق و الکترونیک ، شیمیایی ، خودرو و نیرو محرکه ، مهندسی پزشکی و فلزات گرانبها و نساجی  و واحدهای خشکبار ) .
نحوه انجام کار :
 حضور نفرات متخصص و آموزش دیده جهت انجام نمونه برداری و بازرسی فنی در استان الزامی میباشد .
نمونه برداری شامل تهیه الزامات نمونه برداری مراجعه به واحد تولیدی مهار و ارسال نمونه به آزمایشگاه همکار می باشد .
متقاضیان می توانند پیشنهادات خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 31/3/1402 به آدرس : همدان ، میدان آرامگاه باباطاهر ، اداره کل استاندارد همدان ، دفتر حراست ارسال نمایند .
پیشنهادات باید حاوی یک پاکت مهرو موم شده شامل پروانه تائید صلاحیت شرکت و پیوست تکمیل شده الف شیوه نامه "  نحوه واگذاری فعالیت بازرسی و نمونه برداری به شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده " با عنوان شاخص رتبه بندی و پیشنهاد قیمت مطابق با جدول ذیل باشد . پیشنهادات باید از هر حیث کامل و بدون قید و شرط و هیچگونه ابهام و خدشه و عیب و نقصی نداشته باشد و ممهور به مهر و امضاء شرکت باشد .
قیمت پایه کارشناسی :
  1. نمونه برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش با هزینه تمام شده 2 ساعت کار کارشناسی بر مبنای تعرفه جاری کارشناسی ( در حدود 2500 مورد نمونه برداری ) .
  2. بازرسی فنی از واحدهای تحت پوشش با هزینه تمام شده 2 ساعت کار کارشناسی بر مبنای تعرفه جاری کارشناسی ( در حدود 1200مورد بازرسی ) .

  1. نمونه برداری از واحدهای بتن آماده با هزینه تمام شده 4 ساعت کار کارشناسی بر مبنای تعرفه جاری کارشناسی ( در حدود 100 مورد نمونه برداری ) .
  2. نمونه برداری و بازرسی از واحدهای طلا سازی با هزینه تمام شده 1 ساعت کار کارشناسی بر مبنای تعرفه جاری کارشناسی ( در حدود 20 مورد بازرسی و نمونه برداری  ) .
  3. قیمت های پیشنهادی می بایست با رواداری 10%  + ارسال گردد .

ردیف عنوان قیمت
1 نمونه برداری از واحدهای تولیدی
2 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی
3 نمونه برداری از واحدهای بتن آماده
4 نمونه برداری و بازرسی از واحدهای طلا سازی



این اداره کل در رد یا قبول پیشنهادات  صاحب اختیار می باشد.