social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

شنبه1401/10/17

13:14:2

18

دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان:

مدیران استانی از خودسانسوری دست بردارند

استاندار همدان به مدیران استانی و مجموعه روابط عمومی‌ها در دستگاه های مختلف اجرایی تاکید کرد که از خودسانسوری دست بردارند و با قوت و جدیت به تبیین و روشنگری و بیان عملکردها و دستاوردهای عظیم دولت مردمی سیزدهم و نظام در بخش های مختلف بپردازند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در نشست شورای اطلاع رسانی اظهار داشت: دولت با وجود همه مشکلات، موانع و تحریم های ظالمانه، همواره تلاش کرده تا در کنار مردم برای رفع چالش ها، دغدغه ها و کمبودها که بسیاری از آنها نیز ریشه در گذشته دارند، گام های اساسی بردارد.
وی یکی از مهمترین اقدام ها و اولویت های دولت سیزدهم را گره گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی عنوان کرد و گفت: امروزه یکی از وظایف و رسالت خطیر اصحاب رسانه ایجاد نشاط و امید در جامعه است که البته باید با هنرنمایی و خلاقیت رسانه ای نیز همراه باشد.
قاسمی فرزاد به برخی دستاوردها و نگاه ویژه دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور به استان همدان نیز اشاره کرد و افزود: در سفر مرداد سال جاری رقمی افزون بر ۱۴ هزار میلیارد تومان به این استان اختصاص یافت که با جذب این بودجه شاهد تحولات عظیمی در بخش های مختلف استان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه همچنین تاکنون رقمی افزون بر هزار میلیارد تومان از این میزان اعتبار جذب شده، گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام یکی از اولویت های و سیاست های راهبردی دولت است.
استاندار همدان همچنین به برخی ابهامات در حوزه مسکن در استان اشاره و تصریح کرد: اقدامات خوب و موثری در زمینه طرح نهضت ملی مسکن در استان انجام شده و به زودی زمین مورد نیاز برای ساخت و ساز به متقاضیان واگذار خواهد شد.
وی گفت:‌ شمار متقاضیانی که در دولت گذشته و در قالب طرح اقدام ملی ثبت نام و پول نیز پرداخت کرده‌اند پنج هزار نفر هستند و تاکنون پرونده بیش از سه هزار نفر از این تعداد تعیین تکلیف و بقیه هم در دست اقدام است.
قاسمی فرزاد افزود: رسانه های معاند قصد دارند مردم و جوانان را مقابل نظام و دولت قرار دهند، اما غافل از اینکه انقلاب اسلامی از آغاز نهضتی مردمی و بر پایه و محوریت مردم استوار بوده است.
وی با اشاره با تدوین منشور ۱۲ گانه اطلاع رسانی با محوریت بیان خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: اطلاع رسانی وسیع و جریان سازی خبری و حرکت ملموس مدیران برای اقناع سازی افکارعمومی در حوزه های مختلف باید در دستور جدی قرار گیرد.
قاسمی فرزاد افزود: برای استحکام و قوام این شورا، علاوه بر اشخاص حقوقی از سایر افراد حقیقی که در حوزه اطلاع رسانی و عرصه خبر هم تخصص دارند باید بهره برد.
وی گفت:‌ در راستای جهاد تبیین، از افراد شاخص و پیشکسوت در مجموعه‌ ها و تشکل‌های مختلف برای بهتر عمل کردن در زمینه اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین نیز دعوت خواهیم کرد.