social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1401/12/3

08:11:4

55

دکتر مهــدی اسلام پناه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملّی استاندارد ایران

برای روزهای پایانی سال تأکید کرد: مراقب باشید حقی از مردم شریف ایران ضایع نشود

هفتمین جلسه از سلسله جلسات مستمر طرح ملی و سراسری پایش کمیت در (پیش بسته بندی ها) با حضور رئیس سازمان ملّی استاندارد ایران و مشارکت مجازی مدیران کل استاندارد استان‌های کشور در سالن اجتماعات شهید حججی برگزار شد.
رییس سازمان ملّی استاندارد ایران در این جلسه با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در پیش بودن ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی ویژه برای کنترل های کمی فرآورده ها را در کنار بررسی های کیفیت مورد تأکید قرار داد.
دکترمهــدی اسلام پناه، بهره مندی از ظرفیت های علمی و فنی برای اجرای موفق این طرح را ضروری دانست و افزود: همراهی رسانه ها برای بازخورد اجرای طرح در سطح جامعه حائز اهمیت است.
رئیس سازمان ملّی استاندارد ایران بر بسط و تعمیم طیف فرآورده ها با توجه به نیاز مصرف کنندگان در روزهای پایانی سال نیز تأکید کرد و گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ورود به سال جدید در تقارن با ماه مبارک رمضان، به صورت ویژه این طرح را دنبال کنید تا حقی از مردم شریف ایران ضایع نشود.
 در این نشست گزارش هفتگی ادارات کل استاندارد استانی به صورت نمایه تحلیلی، ارائه  گردید

دکتر حسن خانه زر، رئیس مرکز اندازه شناسی، اوزان و مقیاس ها سازمان ملّی استاندارد ایران در ادامه تعاملات مثبت برقرار شده با انجمن ها و تشکل ها و واحد‌های تولیدی را نوید بخش ارتقا و اثر بخشی مطلوب تر در ادامه طرح دانست و از برنامه این مرکز جهت ایجاد ارتباطات با این انجمنها خبرداد.